Ladoga
За Ладога:
Ладога е основана през 1995 в Санкт Петербург, но бързо се превръща в една от водещите марки за производство на водка и други алкохоли. В момента са в топ 10 по големина на производителите на спиртни напитки в Русия. В годините фирмата се разраства и сега част от екипа на Ладога са над пет други компании от целия свят, като Франция, Чешия и Испания. Tехнологията за производство на алкохол е от най-високо ниво. 2016 бележи сериозен разстеж, след като Ладога се превръща в в най-бързо разтящата фирма.
За Фаберже и Imperial Collection:
Историята на Фаберже е тясно свързана с живота на последния член от семейство Романови – Цар Николай II и с руската революция, която променя лика на световната история. Питър Карл Фаберже е бил бижутер и златар за имперското семейство. Той създавал бижута с несравнима прецизност и трудно-описуема красота.
Работата му привличала вниманието на индустриалци, кралски семейства, интелигенцията и т.н. През 1917 година болшевиките слагат край на дейността на Фаберже и той е принуден да бяга.
През 1951-ва година семейство Фаберже губят дело, в което искали да произвеждат и продават бижута под името „Фаберже”. Въпреки този провал, семейство Фаберже успяват да запазят силата и креативността си и през 2007 година името Фаберже се съединява със семейство Фаберже. На 9-ти септември 2009 на пазара излиза новата серия на Фаберже – Les Fabuleuses de Fabergé High Jewellery Collections.
Серията от имперски яйца на Фаберже е създадена в периода 1885-1916 година. Това се счита за най-плодотворният и най-успешен творчески период на Фаберже. Историята започва, когато Цар Александър III решава да подари на жена си, императрица Мари Федоровна, бижу под формата на яйце през 1885-та година, за да почете 20-та годишнина от брака им. Искал да е под формата на яйце, за да може да го подари на Великден.
Това се превръща в традиция за семейство Романови и в продължение на 32 години (до 1917-та) имперското яйце е най-ценният и желан подарък!
Изработката на всяко яйце отнемало по минимум една година. Фаберже имал пълната свобода в изготвянето на дизайн за всяко яйце. Николай II наследява тази традиция от баща си, като единствената пауза била между 1904-05 заради политическа нестабилност и Русо-японската война.
Най-скъпото яйце е „Зимното яйце”, което било оценено на 24,600 рубли – 1.87 милиона британски лири в днешни пари!
От 50-те изработени яйца в периода 1885-1916 са оцелели 42.
Водките от Imperial Collection изпозват само най-ценните материали. Водката е с 12 нива на филтрация, а водата, която се използва е от най-голямото езеро в света. Разгледайте селекцията ни от водките Imperial Collection по-надолу.
Потопете се в магията на качествената водката от Imperial Collection, съчетана с несравнимото изящество, което яйцата на Faberge