
Piper-Heidsieck
Съвършенство от 1785 г.
Всяка велика история започва с една среща и вдъхновение, идващо от нея. За Флоренс-Луи Хайдсик музата носи името Агата Пертоа. Безвъзвратно влюбен в нея, той се пленява от идеята да създаде „вино, което те кара да се усмихваш“. Воден от ентусиазма си, роденият в Германия авантюрист открива и втората си голяма любов – региона Шампан и неговите прекрасни вина. Нищо не е способно да спре младия Хайдсик, който, освен упорит, иновативен и гениален, е окрилен от силата на вдъхновението.
Така Флоренс-Луи основава компанията „Heidsieck & Cie“ през 1785 г., а следващата мечта пред него вече е ясна и тя е още по-грандиозна. Той си поставя за цел да създаде бутилка, достойна за кралицата. Искрящи, фини балончета и неподражаем вкус се криели в шампанското, което поднесъл на Мария Антоанета. Престолонаследничката се влюбила от първата глътка във великолепната напитка, което дало началото на нова ера в развитието на “Heidsieck & Cie”.
Флоренс умира през 1828 г., но делото му успешно е продължено от едно легендарно дуо в историята на компанията. Племенникът му – Кристиан Хайдсик и Анри Гийом Пайпър се присъединяват към екипа на предприятието в Реймс и успяват да популяризират бранда извън пределите на Франция. Шампанското им става толкова популярно, че всички представители на висшите слоеве на обществото искат да се докоснат до него. Така приказката продължава и марката е избрана за официален доставчик на 14 кралски дворци – от тези на хабсбургски принцове до китайски императори. Внезапната смърт на Кристиан слага на пауза набраната инерция от внушителното партньорство. Нов, по-силен и основополагащ тласък в развитието на компанията отново е провокиран от истинска любов. След дълъг период на траур, вдовицата на Кристиан се омъжва за Анри Гийом и така имената Хайдсик и Пайпър стават едно цяло.
Годината е 1885 г. 1 век е изминал от създаването на „вино, което те кара да се усмихваш“. Най-прекрасния подарък за 100-годишнината на компанията поднася Пиер-Карл Фаберже. Блестящият бижутер на руския цар Александър II изработва разкошна бутилка, украсена със злато, диаманти и скъпоценния камък Лапис Лазули. Без да подозира, Фаберже поставя началото на безценното приятелство между Piper-Heidsieck и най-известните бижутери по света. Вторият век от съществуването на бранда е почетен също толкова подобаващо. През 1985 г. брандът за луксозни бижута Ван Клиф и Арпелс изработва иконична бутилка шампанско, отново украсена с диаманти и синия Лапис Лазули.
През 2011 г. управлението на компанията е поето от семейство Дескур и по този начин Piper-Heidsieck става част от престижната група EPI. Начело с Кристиан Дескур, Piper-Heidsieck успешно продължава да пише историята си и да постига нови успехи. Компанията покорява високи върхове, черпейки вдъхновение от своите ценности, от безкомпромисното качество и от мисията си да бъде „вино, което те кара да се усмихваш“.
Тайната на производството на Piper-Heidsieck

Звездното шампанско и кино вселената

Piper-Heidsieck – истинска модна икона
